Veelgestelde vragen

Betaalmogelijkheden, retourmogelijkheden en verzendkosten
iDEAL – vrijwel elke Nederlandse bank werkt met iDeal. Dit is een snel en gemakkelijk online betaalsysteem.
Overschrijving per bank – Wanneer u de bestelling plaatst krijgt u alle benodigde gegevens zodat u zelf het bedrag kan overmaken.
Onder rembours – U betaalt pas wanneer de postbezorger de bestelling bij u aflevert. Let op, hieraan zijn extra kosten verbonden.
PayPal – Online betalen.

Retourmogelijkheden
Retourneren indien mogelijk in originele verpakking. Zorg voor een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product en zorg er bovendien voor dat dit onbeschadigd is. Vanzelfsprekend mogen de producten niet gebruikt zijn in verband met hygiënewetgeving. De verkoper vergoedt alle betalingen van de koper, en eventuele leveringskosten door de verkoper in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de koper haar de herroeping meldt. De terugbetaling is kosteloos voor de koper. Als de koper heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de verkoper de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Verzendkosten
Wij verzenden tegen zeer scherpe tarieven. Het exacte verzendtarief ziet u na het invoeren van uw gegevens.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Ook kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Herroepingsrecht
De consument kan alleen daadwerkelijk gebruik maken van zijn herroepingsrecht binnen veertien dagen indien de betreffende goederen compleet en onbeschadigd geretourneerd worden, liefst zoveel mogelijk in of met de originele verpakking. Herroeping is ook mogelijk indien de goederen niet compleet en/of beschadigd zijn (na complete en onbeschadigde levering), maar alsdan zal de aanbieder in redelijkheid moeten worden vergoed voor de schade en/of het niet compleet zijn. De consument dient de leverancier na de afkoelingsperiode en bij een gebleken gebrek of onjuist geleverd product eerst een redelijke gelegenheid te gunnen alsnog het juiste product te leveren.